FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups International Tibet 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
 RegisterRegister 

[EN-CH] Did you come already, or would you like to come, in some place of Tibet? Which one do you prefer?你已经来了吗?还是你想过来,来西藏的某个地方?你倾向于哪个地方呢?

Post new topic   Reply to topic    International Tibet Forum Index -> Communication / 交流 -> Talking bar / 谈吧 / Bar de discussion

Beau Kharpo Reply with quote
Administrateur

Point(s): 918
Moyenne de points: 1.04

PostPosted: Sat 20 Dec - 14:50 (2008)    Post subject: [EN-CH] Did you come already, or would you like to come, in some place of Tibet? Which one do you prefer?你已经来了吗?还是你想过来,来西藏的某个地方?你倾向于哪个地方呢?

Did you come already, or would you like to come, in some place of Tibet? Which one do you prefer?
你已经来了吗?还是你想过来,来西藏的某个地方?你倾向于哪个地方呢?  

Back to top

Publicité

PostPosted: Sat 20 Dec - 14:50 (2008)    Post subject: Publicité

PublicitéSupprimer les publicités ?
Back to top

Bod2008 Reply with quote

Masculin Vierge (24aoû-22sep) 鷄 Coq
Point(s): 63
Moyenne de points: 1.24

PostPosted: Mon 22 Dec - 05:48 (2008)    Post subject: [EN-CH] Did you come already, or would you like to come, in some place of Tibet? Which one do you prefer?你已经来了吗?还是你想过来,来西藏的某个地方?你倾向于哪个地方呢?

Kailash !

Back to top

uglygirl Reply with quote

Féminin Bélier (21mar-19avr) 龍 Dragon
Point(s): 625
Moyenne de points: 1.06

PostPosted: Mon 22 Dec - 06:16 (2008)    Post subject: [EN-CH] Did you come already, or would you like to come, in some place of Tibet? Which one do you prefer?你已经来了吗?还是你想过来,来西藏的某个地方?你倾向于哪个地方呢?

雅鲁藏布江的发源地!!!
“雅鲁藏布江为西藏第一大河,发源于喜马拉雅山北麓仲巴县境内的杰马央宗冰川‘
好像就是这里。。。

Back to top

Bod2008 Reply with quote

Masculin Vierge (24aoû-22sep) 鷄 Coq
Moyenne de points: 1.24

PostPosted: Fri 26 Dec - 04:15 (2008)    Post subject: [EN-CH] Did you come already, or would you like to come, in some place of Tibet? Which one do you prefer?你已经来了吗?还是你想过来,来西藏的某个地方?你倾向于哪个地方呢?

uglygirl wrote:
雅鲁藏布江的发源地!!! “雅鲁藏布江为西藏第一大河,发源于喜马拉雅山北麓仲巴县境内的杰马央宗冰川‘
好像就是这里。。。

Where is it exactly? Do you know?

Back to top

uglygirl Reply with quote

Féminin Bélier (21mar-19avr) 龍 Dragon
Point(s): 625
Moyenne de points: 1.06

PostPosted: Fri 26 Dec - 09:18 (2008)    Post subject: [EN-CH] Did you come already, or would you like to come, in some place of Tibet? Which one do you prefer?你已经来了吗?还是你想过来,来西藏的某个地方?你倾向于哪个地方呢?

Bod2008 wrote:
uglygirl wrote:
雅鲁藏布江的发源地!!! “雅鲁藏布江为西藏第一大河,发源于喜马拉雅山北麓仲巴县境内的杰马央宗冰川‘
好像就是这里。。。

Where is it exactly? Do you know?

c'est ici, 喜马拉雅山北麓仲巴县境内的杰马央宗冰川 (le glacier de Jie ma yang zong, dans le district de Zhong ba qui se trouve à la face nord de la chaine d'Himalayas)

Back to top

domanlai Reply with quote

Moyenne de points: 1.11

PostPosted: Tue 30 Dec - 20:38 (2008)    Post subject: [EN-CH] Did you come already, or would you like to come, in some place of Tibet? Which one do you prefer?你已经来了吗?还是你想过来,来西藏的某个地方?你倾向于哪个地方呢?

Sans avoir potassé la question puisque (malheureusement) j'ai pas de plan de visite en prévision, je dirais :

les endroits connus à ne pas rater : Lhassa, Shigatze, lac Namtso, le Kailash et ses lacs
Hors de la RAT mais en zone tibétaine : l'Amdo (Qinghai+Gansu) - Labrang et je sais pas si ça vaut le coup au niveau touristique mais je suis curieuse de Rebkong. Cet endroit semble être un coeur artistique notable (F Robin parle de ressources naturelles ainsi que des érudits et artistes que cette vallée a vu naitre). J'en ai entendu parler pour des poètes tibétains contemporains et c'est là qu'est né Thondrupgyal (il parle de plusieurs lieux dans cette région dans les deux nouvelles traduites en français). Et justement, dans la dernière que j'ai lue, il s'agit d'un art traditionnel pictural à vocation religieuse : peintures purales de décoration appelée thangka.

Si non, comme justement je connais pas assez bien, je compte sur des suggestions d'endroits un peu moins connus pour sortir des sentiers battus.

edit : oups, j'avais pas vu que ce sujet n'est pas en français.
Tant pis pas le temps de reécrire dans une autre version

Back to top

provence Reply with quote

Féminin Balance (23sep-22oct) 鼠 Rat
Point(s): 1,546
Moyenne de points: 1.13

PostPosted: Sun 18 Jan - 13:39 (2009)    Post subject: [EN-CH] Did you come already, or would you like to come, in some place of Tibet? Which one do you prefer?你已经来了吗?还是你想过来,来西藏的某个地方?你倾向于哪个地方呢?

ha! ha! tant mieux ça m'a permis de comprendre  Okay

Back to top

provence Reply with quote

Féminin Balance (23sep-22oct) 鼠 Rat
Point(s): 1,546
Moyenne de points: 1.13

PostPosted: Sun 18 Jan - 13:40 (2009)    Post subject: [EN-CH] Did you come already, or would you like to come, in some place of Tibet? Which one do you prefer?你已经来了吗?还是你想过来,来西藏的某个地方?你倾向于哪个地方呢?

très beau ce glacier 

Back to top

vajra35 Reply with quote

Masculin Cancer (21juin-23juil) 猴 Singe
Point(s): 277
Moyenne de points: 1.08

PostPosted: Sun 18 Jan - 16:52 (2009)    Post subject: [EN-CH] Did you come already, or would you like to come, in some place of Tibet? Which one do you prefer?你已经来了吗?还是你想过来,来西藏的某个地方?你倾向于哪个地方呢?

oui merci pour l'explication Wink

Back to top

samantha Reply with quote

Point(s): 323
Moyenne de points: 1.00

PostPosted: Wed 28 Dec - 18:02 (2016)    Post subject: [EN-CH] Did you come already, or would you like to come, in some place of Tibet? Which one do you prefer?你已经来了吗?还是你想过来,来西藏的某个地方?你倾向于哪个地方呢?

Your work surprised me a lot because it's been a long time since I found this wonderful sharing.

voyance par mail gratuite

Back to top

Contenu Sponsorisé

PostPosted: Today at 09:49 (2017)    Post subject: [EN-CH] Did you come already, or would you like to come, in some place of Tibet? Which one do you prefer?你已经来了吗?还是你想过来,来西藏的某个地方?你倾向于哪个地方呢?

Back to top
Post new topic   Reply to topic    International Tibet Forum Index -> Communication / 交流 -> Talking bar / 谈吧 / Bar de discussion
Page 1 of 1

Choose Display Order
User Permissions

Jump to:  

Index | Administration Panel | Create a forum | Free support forum | Free forums directory | Report a violation | Conditions générales d'utilisation
Skin Created by: Sigma12